عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : پنج شنبه 27 تير 1398
بازدید : 9
نویسنده : admin

دست و پا کردن آکواریوم یکی از جذاب‌ترین تفریحات علاقه‌مندان به جمع‌آوری ماهیان زینتی به حساب می‌آید، سرگرمی دوست داشتنی که ارزش اقتصادی آن درجهان سالانه بیش از ۳۰میلیارد دلار برآورد می‌شود و اگر کمی خریدارانه‌تر به این موضوع نگاه کنیم، می‌توانیم از آن به‌عنوان فرصتی جدید برای کسب‌وکار استفاده کنیم.

 


تاریخ : چهار شنبه 26 تير 1398
بازدید : 16
نویسنده : admin

ماهیان زینتی طرفداران زیادی در سراسر دنیا دست و پا کرده است. بسیاری از مردم جهان علاقه‌مندند بخشی از شگفتی‌های اقیانوس را به خانه‌شان بیاورند و همین موضوع باعث شده است ارزش اقتصادی بازار ماهیان زینتی در جهان، سالانه ٢٠‌ میلیارد دلار برآورد شود.

 


تاریخ : چهار شنبه 26 تير 1398
بازدید : 14
نویسنده : admin

 

 

شرکت سینجنتا یکی از کمپانی های پیشرو در بخش کشاورزی است که برای بالا بردن عملکرد گیاهان زراعی، محافظت از محیط زیست، بهبود سلامت و کیفیت زندگی در جوامع مختلف تلاش میکند. از جمله مناطق در حال رشد که شرکت سینجنتا درروند توسعه کشاورزی آن مشارکت دارد، آفریقا و خاورمیانه است.


تاریخ : شنبه 22 تير 1398
بازدید : 25
نویسنده : admin

1-استخر های پرورش ماهی اختصاصی

این استخر ها به شکل اختصاصی جهت تولید و تکثیر ابزیان کاربرد دارند و معمولا آب خروجی از سیستم با عمل تصفیه مجددا وارد سیستم میشود و در اشکال مختلف از نظر هندسی ساخته میشوند.

 


تاریخ : شنبه 22 تير 1398
بازدید : 20
نویسنده : admin

 

نرم افزار حسابداری یک برنامه اساسی است که به سازمان امکان می دهد جریان پول را برای بررسی و حسابرسی داخلی و خارجی ثبت کند. این ابزار اصلی برای ارزیابی سلامت مالی سازمان است و برای برآورده شدن موارد قانونی از طریق چنین ابزارهای مالی اصلی به عنوان سرفصل عمومی، حسابداری قابل پرداخت و دریافتی، سفارش خرید، سهام یا موجودی و صدور صورتحساب است. پیاده سازی مدرن از برنامه به ماژول حقوق و دستمزد، پرداخت الکترونیکی، جدول زمانی و هزینه های دیگر به منظور افزایش جایگاه گسترده در بازار گسترش می یابد.


تاریخ : پنج شنبه 20 تير 1398
بازدید : 23
نویسنده : admin

برای ورود به شغل پرورش دهنده ماهی الزامی به داشتن تحصیلات دانشگاهی نیست و بسیاری از ماهرترین پرورش دهندگان ماهی کشور این کار را به صورت تجربی و یا با کسب مهارت و شاگردی در نزد پرورش دهندگان دیگر آموخته اند؛ اما علیرغم این موضوع، داشتن تحصیلات مرتبط با افزایش آگاهی شما از بسیاری از هزینه ها جلوگیری کرده و با افزایش بهره وری نتایج بهتری را برای شما رقم خواهد زد.

 


تاریخ : پنج شنبه 20 تير 1398
بازدید : 33
نویسنده : admin

 

 

تولیدکنندگان داخلی کود کشاورزی میتوانند با تشکیل اتحادیه و یک بخش بازرگانی منسجم در زمینه واردات مواد اولیه کود به موفقیت بیشتری برسند. از جمله این تولیدکنندگان شرکت بازرگان کالا، پلیکم، باغبان تاک و ساپاهان رویش هستند. یک بخش بازرگانی منسجم میتواند مواد اولیه را از بهترین منابع تامین کند.


تاریخ : سه شنبه 18 تير 1398
بازدید : 28
نویسنده : admin

ماهی یک غذای سالم و دارای پروتئین فراوان است که در رژیم غذایی متعادل حتما گنجانده می‌شود. ماهی به دلیل داشتن اسیدهای چرب امگا 3، که چربی‌های ضروری “خوب” هستند، بسیار اهمیت دارد. این اسیدهای چرب را انسان به تنهایی نمی‌تواند تولید کند. در ادامه این مقاله با ۱۱ نوع بهترین ماهی برای خوردن آشنا می شویم که خیلی از آنها در شمال یا جنوب کشورمان صید می شوند و برخی نیز جزو ماهی هایی هستند که از سایر نقاط جهان به ایران می آیند اما بسیار پرفایده و پرطرفدارند.


تاریخ : سه شنبه 18 تير 1398
بازدید : 16
نویسنده : admin

 

 

با گسترش شهرنشینی و افزایش اسکان در شهرها و رشد شهر نشینی؛ توجه به معیارها و شاخص های شهرسازی و بطبع آن بازسازی داخلی بسیار مورد توجه اکثر قریب به اتفاق مردم قرار گرفته که در این میان نقش شرکت های پیمانکار و متخصص در زمینه بازسازی ساختمان هر روز بیشتر و بیشتر می گردد.

در کشور ما مانند اکثر کشورها در زمینه بازسازی ساختمان شاهد یک نوع پراکندگی تخصصی می باشیم بعنوان مثال کمتر دیده می شود یک کابینت ساز در زمینه کاغذ دیواری دارای تخصص بوده و یا یک شرکت در زمینه مبلمان بتواند در حوزه پرده دارای تخصصی خاصی باشد. 

 

 


تاریخ : سه شنبه 18 تير 1398
بازدید : 31
نویسنده : admin

همانطور که می دانید پیشرفت تکنولوژی با به حداقل رساندن فعالیتهای جسمانی حداکثر بهره وری را برای ما به ارمغان آورده ولی در عوض فاصله ما وطبیعت را افزایش داده است. در شرایط کنونی که زندگی با فشارهای روحی و استرس فراوان همراه است، ضروریست سلامت روح و روان نیز مد نظر قرار گیرد. ماهیان زینتی در آکواریوم های خانه آرامش بخش محیط اطراف شما خواهند بود.

افزایش میزان افسردگی و بیماری های اعصاب و روان در جامعه ناشی از خلاء میباشد. یکی از بهترین راهکارهای مقابله با این چالش، تهیه آکواریوم برای محل زندگی و استراحت است. دنیای زیر آب و اسرار آن همیشه مورد توجه انسان بوده و می تواند حداقل نیاز به ارتباط با طبیعت را کمی جبران نماید. نگهداری ماهیان زینتی آکواریومی نه تنها موجب سرگرمی شده، بلکه تماشای آنها پس از اتمام کار روزانه باعث تسکین اعصاب و انبساط خاطر می گردد.


به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان efext و آدرس efext.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com