عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : چهار شنبه 24 مهر 1398
بازدید : 27
نویسنده : admin

در قانون جذب عشق می آموزیم از این موهبت زندگی که همه جور آدمی در دور و بر خود می یابیم می توانیم بهره ببریم و در میان این آدم ها آنچه دوست داریم برگزینیم و از آنچه دوست نداریم روی برگردانیم. قانون جذب به شکل کاملا شگفت انگیزی برای ازدواج تاثیرگذار است.

از موهبت زندگی این است که همه جور آدمی را دور و برتان قرار داده، بنابراین می‌توانید در آن آدم‌ها آنچه دوست دارید را انتخاب کنید و از آنچه دوست ندارید روی برگردانید. قرار نیست برای خصوصیاتی که در شخصی نمی‌ پسندید، در خودتان عشق ایجاد کنید، بلکه کافی است بدون نشان دادن احساس خاصی از آن روی برگردانید.  

 


تاریخ : شنبه 6 مهر 1398
بازدید : 32
نویسنده : admin

کفش یکی از مهمترین وسایل یک بسکتبالیست حرفه ای است .در ورزش بسکتبال ، برای این که بسکتبالیست بتواند بهترین کارایی را داشته باشد و با بالاترین توان خود، بهترین بازدهی را در هنگام تمرین یا مسابقه از خود نشان دهد، باید از ابزار مناسبی برخوردارباشد. از جمله وسایل ضروری برای یک بسکتبالیست موفق، کفش‌های او می‌باشد، که باید از بهترین کیفیت برخوردار باشد دوم کاملا مناسب آن رشته ورزشی باشد.


تاریخ : دو شنبه 1 مهر 1398
بازدید : 58
نویسنده : admin

این روزها دنیای گوشی‌های موبایل توسط گوشی‌های هوشمند مختلف و متفاوت تسخیر شده است. انواع و اقسام گوشی‌ها با قابلیت‌هایی که گاهی فراتر از یک موبایل هوشمند هستند همه‌جا در دسترس مردم قرار گرفته‌اند. اما در چنین شرایطی هنوز افراد زیادی وجود دارند که استفاده از یک موبایل کلاسیک را ترجیح می‌دهند و هنوز اصلی‌ترین قابلیت یک گوشی موبایل را تماس گرفتن و پیامک زدن می‌دانند. 

 


تاریخ : چهار شنبه 9 مرداد 1398
بازدید : 28
نویسنده : admin

مشاغل خانگی تعاریف زیادی دارد و طبق تعاریف وزارت کار ۱۶ تعریف مختلف برای انواع مشاغل خانگی وجود دارد.

ولی طبق یک تعریف کلی مشاغل خانگی به کارهایی گویند که در آن فرد مزد بگیر طبق قراردادی کاری ای که با کارفرمای خود دارد کارها را در داخل خانه و یا به طور کلی در جایی خاج از حضور کارفرمای خود طبق حقوق و مزایای مخصی انجام می دهد.

 


تاریخ : چهار شنبه 9 مرداد 1398
بازدید : 18
نویسنده : admin

 

 

 

در سیم کشی ساختمان ها، یک سیستم سینی کابل برای حمایت از کابل های الکتریکی عایق شده مورد استفاده برای توزیع قدرت، کنترل و ارتباط استفاده می شود. سینی های کابل به عنوان جایگزینی برای باز کردن سیم کشی و یا سیستم های لوله برق استفاده می شود و معمولا برای مدیریت کابل در ساخت و ساز تجاری و صنعتی استفاده می شود. آنها به خصوص در شرایطی که تغییرات در سیستم سیم کشی پیشبینی شده، مفید هستند، از آنجا که کابلهای جدید را می توان با قرار دادن آنها در سینی، به جای کشیدن آنها از طریق یک لوله، نصب کرد.


تاریخ : سه شنبه 8 مرداد 1398
بازدید : 26
نویسنده : admin

هر وقت که صاحب سرمایه ای در حدود ۴ یا ۵ میلیون تومان می شویم، این فکر به ذهن مان خطور می کند که به وسیله آن کسب و کار جدیدی راه بیاندازیم. خیلی وقت ها هم این سرمایه ۱۰ یا حتی ۱۰۰ برابر این عدد است. ولی لطفاً تا این مقاله را نخوانده اید تصمیم عجولانه نگیرید.

با ۸ میلیون تومان می شود کارگاه تولیدی راه اندازی کرد یا خیر؟

 


تاریخ : سه شنبه 8 مرداد 1398
بازدید : 16
نویسنده : admin

 

کاکتوس گیاهی است که در بیابان رشد می کند و دارای ساقه های ضخیمی است که میتواند آب را ذخیره کند و اغلب سطحی تیغ دار و تیز دارد.

منبع و کاربرد

کاکتوس از کلمه یونانی kaktos می آید، که نام آن به قارچ داده می شود، یک گونه از گیاه طناب دارکه معمولا در سیسیل یافت می شود. استفاده ما امروزه در زبان انگلیسی به سال 1769 می رسد، زمانی که این کلمه برای اولین بار برای توصیف گیاهان سبز و بدون برگ در کویر آمریكا مورد استفاده قرار گرفت.


تاریخ : سه شنبه 8 مرداد 1398
بازدید : 15
نویسنده : admin

بهترین شغل های آزاد در ایران با درآمد بالا و زودبازده مجموعه : مهارت در زندگی
بهترین شغل های آزاد در ایران با درآمد بالا و زودبازده
بهترین شغل های آزاد در ایران نیاز به فعالیت دوچندان و مداوم دارد اگر به دنبال شغل پردآمد و زودبازده هستید در اینجا لیست بهترین شغل های آزاد در ایران با درآمد بالا را برای شما گردآوری کرده ایم معرفی بهترین شغل های پردرآمد ایران با سرمایه کم را در ادامه بخوانید:

 

 


تاریخ : سه شنبه 8 مرداد 1398
بازدید : 18
نویسنده : admin

 

 

فیزیوتراپی به شیوه ای از درمان بیماری ها و اختلالات عصبی، ماهیچه ای و اسکلتی گفته میشود که از تجهیزات مکانیکی، جریان های الکتریکی، مانورهای دستی، تمرینات ورزشی و عوامل فیزیکی دیگر بهره میبرد. در این روش ها، ورزش، امواج مختلف، مانند امواج صوتی، مغناطیسی، لیزر، شاک وِیو، رادیویی و خواص درمانی آب (آب‌درمانی)، سرما و گرما، استفاده از سوزن خشکبه کار گرفته میشود. هدف فیزیوتراپی پیشگیری از بیماری ها، درمان، توانبخشی، کاهش نیاز به برخی از جراحی ها و درمان های دارویی طولانی مدت ، افزایش سطح سلامت و بهبود کیفیت زندگی افراد است.


تاریخ : سه شنبه 8 مرداد 1398
بازدید : 14
نویسنده : admin

ایده کار در منزل با سرمایه کم می‌خواهید؟ این ایده های کار در منزل و پولساز را از دست ندهید! ایده کسب و کار خانگی پولساز
۳ ایده کار در منزل پولساز با سرمایه کم. از همین امروز با کار در منزل، کارآفرینی با سرمایه کم را شروع کرد. من در این مقاله ۳ ایده کسب و کار با سرمایه کم برای شما تهیه کردم به همراه جزییات اجرای هر کدام از این ایده ها.

 


به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان efext و آدرس efext.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com